Regulamin Salonu Prestiż Beauty Salon & Day Spa
Szanowni Klienci!
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Wasze i naszych pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z regulaminem świadczenia usług kosmetycznych w naszym salonie przed przystąpieniem do korzystania z nich.
Firma P.P.H. Rose Elżbieta Leszczyńska powiązany ze stroną internetową https://prestiz-spa.pl/, właścicielem firmy jest Elżbieta Leszczyńska, NIP: 6650010897, REGON: 311021257, e mail: info@prestiz-spa.pl
Klienci Salonu Prestiż Beauty Salon & Day Spa są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do przestrzegania jego postanowień.
Skorzystanie z oferty Salonu Prestiż Beauty Salon & Day Spa oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Salon PRESTIŻ Beauty Salon & Day Spa jest czynny w godzinach od poniedziałku do piątku: 9-20 oraz w soboty: 9-16 w lokalu pod adresem Leszczynowa 23 62-500 Konin .
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie salonu są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu.
- Pracownicy salonu świadczą usługi mające na celu wyłącznie poprawę samopoczucia i kondycji fizycznej.
- Czas trwania każdej usługi (masażu/zabiegu na ciało/zabiegu na twarz) jest określony w minutach i jest liczony od momentu wejścia do gabinetu do momentu wyjścia.
- Salon PRESTIŻ Beauty Salon & Day Spa jest miejscem przeznaczonym dla osób dorosłych. Dzieci i młodzież do lat 18 mogą korzystać z zabiegu i innych usług salonu tylko za zgodą rodziców.
- Na terenie Salonu PRESTIŻ Beauty Salon & Day Spa zabrania się:
- wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych,
- wnoszenia i jedzenia pod jakąkolwiek postacią,
- wnoszenia i korzystania z telefonów komórkowych,
- palenia tytoniu i używania narkotyków,
- wprowadzania zwierząt,
- korzystania z urządzeń elektronicznych i fotograficznych bez zgody personelu,
- chodzenia nago lub w innym stroju niż obowiązujący,
- zakłócania spokoju innych osób
OBOWIĄZKI KLIENTA
- Klient podczas pierwszej wizyty, jest zobowiązany do wypełnienia formularza Karta Klienta poprzez udzielenie prawdziwych informacji dotyczących stanu zdrowia i możliwych przeciwwskazań oraz do każdorazowej aktualizacji tych danych w przypadku kolejnych wizyt.
- Klient jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania osoby wykonującej zabieg o ewentualnym dyskomforcie lub złym samopoczuciu w czasie wykonywanego zabiegu.
REZERWACJE
- Klient jest uprawniony i zobowiązany do rezerwacji terminu świadczenia usługi.
- Rezerwacja może być dokonana za pomocą poczty elektronicznej e-mail na adres info@prestiz-spa.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 63 249 38 06 .
- Rezerwację uważa się za dokonaną jedynie w przypadku potwierdzenia jej za pomocą poczty elektronicznej e-mail, za pomocą wiadomości sms lub telefonicznie przez pracownika Salonu PRESTIŻ Beauty Salon & Day Spa.
- Klient zobowiązany jest odwołać lub zmienić zarezerwowany termin świadczenia usługi nie później niż na 24 godzin przed umówionym zabiegiem.
- Klient jest zobowiązany do przybycia na zarezerwowany zabieg punktualnie.
- W przypadku spóźnienia się Klienta na umówiony zabieg, Salon zastrzega sobie prawo do skrócenia czasu świadczenia usługi, a w przypadku spóźnienia powyżej 15 minut do anulowania rezerwacji.
OFERTA
Aktualna oferta usług i produktów dostępna jest w recepcji oraz na stronie internetowej Salonu PRESTIŻ Beauty Salon & Day Spa.
PRZECIWWSKAZANIA
- Salon zwraca uwagę, że do wszystkich zabiegów, w szczególności do masażów występują pewne przeciwwskazania. Do głównych przeciwwskazań do wykonania masażu oraz zabiegów na ciało należą:
- gorączka,
- krwotoki, krwawienia,
- żylaki,
- wszelkie zmiany skórne,
- hemofilia,
- ciąża do 3 miesiąca,
- nieleczone nadciśnienie,
- choroby nowotworowe,
- miażdżyca,
- choroby mające podłoże wirusowe lub bakteryjne,
- stan bezpośrednio po zawale serca,
- zakrzepowe zapalenie żył,
- świeży zarost,
- zaawansowana osteoporoza,
- stany zapalne,
- krwiaki i tętniaki,
- epilepsja,
- zapalenie szpiku kostnego,
- zapalenie opon mózgowych,
- choroby zakaźne układu oddechowego,
- zapalanie płuc,
- zapalenie oskrzeli,
- astma.
- W celu zwiększenia skuteczności zabiegów Salon PRESTIŻ Beauty Salon & Day Spa zaleca:
- picie dużych ilości wody niegazowanej przed, po i w trakcie zabiegu,
- unikanie obfitych posiłków i alkoholu na godzinę przed planowanym zabiegiem,
- korzystanie z kąpieli w jacuzzi zawsze przed a nie po zabiegach.
- Zakup usługi z oferty Salonu PRESTIŻ Beauty Salon & Day Spa jest równoznaczny ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Salon oraz, że zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
PŁATNOŚCI
W Salonie PRESTIŻ SPA Klient ma możliwość dokonywania płatności gotówką, kartą płatniczą lub przelewem na wskazane konto firmowe. Bony podarunkowe można zakupić drogą elektroniczną lub w salonie. Wysyłka bonu jest możliwa kurierem lub poczta.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA RZECZY KLIENTA
Klient odpowiada za rzeczy i przedmioty wartościowe pozostawione w Salonie PRESTIŻ SPA.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPA
- Wszystkie usługi świadczone w Salonie PRESTIŻ SPA mają na celu wyłącznie poprawę samopoczucia i kondycji fizycznej tj. nie są świadczeniami zdrowotnymi w rozumieniu przepisów obowiązujących na terytorium RP, a porady udzielane przez masażystów nie są poradami lekarskim.
- Salon PRESTIŻ SPA zastrzega sobie możliwość odstąpienia od wykonania usługi lub przerwania wykonywanego już zabiegu w przypadku nie wypełnienia, lub nieprawidłowego wypełnienia formularza Karta Klienta, złego samopoczucia Klienta, widocznych przeciwwskazań lub niestosownego zachowania Klienta.
REGULAMIN SPRZEDAŻY KUPONÓW UPOMINKOWYCH (VOUCHER)
- Kupony upominkowe sprzedawane są w formie eleganckiego zaproszenia zapakowanego w kopertę
- Kupony upominkowe dostępne są w ciągłej sprzedaży na dowolnie wybrany zabieg lub określoną kwotę.
- Kupon można nabyć w salonie Prestiż Beauty Salon & Day Spa
REGULAMIN KORZYSTANIA Z KUPONÓW UPOMINKOWYCH
- Kupon Upominkowy upoważnia do skorzystania z usług w salonie Prestiż Beauty Salon & Day Spa zgodnie z obowiązującym cennikiem i wartością posiadanego kuponu.
- Kupony są ważne przez okres 6 miesięcy od daty ich zakupu (lub w wyjątkowych sytuacjach zgodnie z datą ważności wpisaną na bonie) ? w tym okresie należy wykorzystać wykupione zabiegi. Po upływie terminu ważności Kuponów, ich w całości lub w części niewykorzystana wartość zostaje utracona.
- Kupony można wykorzystać podczas jednej lub kilku wizyt w zależności od wykupionych usług.
- Osoba obdarowana zobowiązana jest do wcześniejszej rezerwacji terminu wizyty
- Przy dokonywaniu rezerwacji prosimy o poinformowanie recepcji, że formą płatności za umawiany zabieg będzie kupon upominkowy.
- W razie braku anulowania rezerwacji drogą telefoniczną lub osobiście, na 24h przed umówioną wizytą, kupon upominkowy uznany zostaje za zrealizowany.
- Odwołanie zabiegu może nastąpić poprzez powiadomienie telefoniczne a próba połączenia telefonicznego musi być skuteczna, tzn. odebrane połączenie telefoniczne przez pracownika salonu
- Kupon nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Nie ma również możliwości wydawania reszty w gotówce z kuponów, które opiewają na kwotę wyższą niż wartość wykorzystanych usług.
- Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do kuponu jeżeli wartość usług, z których chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż wartość kuponu.
- Płatności kuponem nie można łączyć z promocjami i rabatami.
- Kupony imienne mogą być przeniesione na inną osobę
- Zaproszenia na wybrane usługi lub pakiety usług można wymienić na wszystkie inne usługi z oferty Salonu.
- W przypadku utraty lub zniszczenia kuponu upominkowego, Salon nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistniałą sytuacją
- Integralną częścią kuponów upominkowych jest niniejszy Regulamin. Podczas składania zamówienia Kupujący oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości.
REKLAMACJA
Klienci powinni zgłaszać reklamacje niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych objawów, nie później niż w terminie 3 dni od daty wykonania zabiegu.
Klienci korzystający z usługi manicure/pedicure powinni zgłaszać reklamację nie później niż w terminie 5 dni od daty wykonania usługi. W późniejszym terminie reklamacja nie będzie uwzględniana.
Wszelkie reklamacje należy składać na recepcji salonu osobiście. Dopuszcza się złożenie reklamacji listem poleconym lub e-mailem. Podstawą do złożenia reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu w postaci oryginału paragonu fiskalnego lub innego dowodu zapłaty za usługi (potwierdzenie przelewu, wydruk za płatność kartą, potwierdzenie przez pracownika gabinetu sprzedaży usługi czy towaru).
Rozpatrzenie reklamacji odbywa się w okresie do 14 dni od daty wpływu reklamacji do salonu.
Każdy Klient ma prawo do wglądu do regulaminu, cennika usług i certyfikatów uzyskanych przez pracowników gabinetu.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMCJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
- Klient posiada możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
- może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zabrania się filmowania oraz fotografowania na terenie Salonu PRESTIŻ Beauty Salon & Day Spa bez uzyskania wcześniejszej zgody osoby upoważnionej do reprezentowania Salonu PRESTIŻ Beauty Salon & Day Spa.
- Kupujący lub posiadacz zaproszenia z chwilą otrzymania zaproszenia oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu Realizacji Zaproszenia, oraz że go akceptuje jego treść w całości i zobowiązuje się do przestrzegania jego zapisów.
- Salon informuje, że dane osobowe Posiadacza lub kupującego zaproszenia są przetwarzane przez Salon PRESTIŻ Beauty Salon & Day Spa w celu realizacji zaproszenia, a także w celach marketingowych. Podanie danych jest dobrowolne i posiadaczowi zaproszenia przysługuje prawo dostępu, i poprawienia swoich danych. Jeżeli Posiadacz nie chce aby jego dane osobowe były przetwarzane przez Salon w celu realizacji działań marketingowych to prosimy o przesłanie tej informacji w formie pisemnej lub elektronicznej na adres Salonu PRESTIŻ Beauty Salon & Day Spa.